Ankara’da tedavi süreci devam eden Başkan Çelenk’in sağlık durumunun kontrol altında olduğu belirtildi. Düzköy’de ve Trabzon siyasetinde yakından takip edilen bu süreçte sevindiren bilgiler de gelmeye başladı. Edindiğimiz bilgilere göre Başkan Çelenk’in durumu iyiye gidiyor. AK Parti Trabzon İl Başkanı Sezgin Mumcu ile AK Parti Trabzon İl Gençlik Kolları Başkanı Mahmut Çavuş da dün Ankara’da tedavi gören Başkan Çelenk’i ziyaret etti. Ziyaretin oldukça moral verici geçtiğini belirtelim. Hatta Başkan Çelenk’in, kendisini ziyarete gelen Mumcu ve Çavuş’u kapıya kadar uğurladığı bilgisini de verelim. Yaklaşık 10 gündür tedavi altında olan Çelenk’in PET sonuçlarının da iyi çıktığı öğrenildi. Düzköy’de ve Trabzon’da herkesin ortak temennisi aynı: Başkan Selim Çelenk’in bir an önce sağlığına kavuşarak yeniden görevinin başına dönmesi
Çok şükür, Başkanın sonuçları temiz çıktı
Düzköy Belediye Başkanı Selim Çelenk, geçirdiği rahatsızlık nedeniyle ameliyat olmuştu.
Bunlar da ilginizi çekebilir